Положення про творчу групу

 1. Загальні положення

1.1. Творча група є однією з форм діяльності педагогічних працівників у системі методичної роботи (далі — навчальний заклад).

1.2. Творча група створюється для активізації діяльності педагогів навчального закладу з вирішення певного методичного питання, залучення їх до спільної роботи, мобілізації творчого потенціалу.

1.3. Творча група створюється добровільно й об’єднує педагогів на термін, необхідний для розв’язання поставлених завдань.

1.4. Керує творчою групою один із педагогів (найбільш компетентний і підготовлений з певного питання).

1.5. Засідання творчої групи проводяться на місяць.

1.6. План роботи творчої групи розглядає й затверджує вихователь-методист.

2. Завдання творчої групи педагогів

2.1. Поглиблене вивчення досягнень сучасної науки з обраної педагогічної проблеми та впровадження їх у практику.

2.2. Розроблення конкретних методичних рекомендацій, інструкцій з певного питання.

2.3. Удосконалення освітнього процесу.

2.4. Підвищення рівня фахової майстерності педагогів.

3. Права творчої групи педагогів

3.1. Творча група має такі права:

· вносити пропозиції для поліпшення освітнього процесу в навчальному закладі;

· звертатися за консультацією, методичною допомогою до вихователя-методиста, психолога тощо;

· ставити питання про заохочення своїх членів за успішну роботу;

· ;

· ;

· ставити питання про публікації матеріалів, підготовлених творчою групою.

4. Звітність

4.1. Проміжні та кінцеві результати роботи творчої групи заслуховуються на і стають основою для планування роботи в умовах експерименту.

4.2. Керівник творчої групи педагогів фіксує:

· склад групи;

· тему, над якою працює творча група;

· план (програму) роботи із зазначенням термінів;

· методичне забезпечення (перелік анкет, тестів, літератури тощо);

· ;

· ;

· досягнуті результати.

5. Алгоритм роботи творчої групи

5.1. Складання плану роботи, розподіл функцій.

5.2. Глибоке вивчення науково-педагогічної літератури з певної проблеми.

5.3. Розробка моделей, схем, рекомендацій з використанням досягнень науки.

5.4. Апробація.

5.5. Коригування.

5.6. Підготовка методичних порад.

5.7. Поширення досвіду (виступи перед педагогічними працівниками навчального закладу, висвітлення в засобах масової інформації, демонстрація, консультування, проведення семінарів-практикумів тощо).

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога