Положення про творчу групу
1. Загальні положення
1.1. Творча група є однією з форм діяльності педагогічних працівників у системі методичної роботи (далі — навчальний заклад).
1.2. Творча група створюється для активізації діяльності педагогів навчального закладу з вирішення певного методичного питання, залучення їх до спільної роботи, мобілізації творчого потенціалу.
1.3. Творча група створюється добровільно й об’єднує педагогів на термін, необхідний для розв’язання поставлених завдань.
1.4. Керує творчою групою один із педагогів (найбільш компетентний і підготовлений з певного питання).
1.5. Засідання творчої групи проводяться на місяць.
1.6. План роботи творчої групи розглядає й затверджує вихователь-методист.
2. Завдання творчої групи педагогів
2.1. Поглиблене вивчення досягнень сучасної науки з обраної педагогічної проблеми та впровадження їх у практику.
2.2. Розроблення конкретних методичних рекомендацій, інструкцій з певного питання.
2.3. Удосконалення освітнього процесу.
2.4. Підвищення рівня фахової майстерності педагогів.
3. Права творчої групи педагогів
3.1. Творча група має такі права:
· вносити пропозиції для поліпшення освітнього процесу в навчальному закладі;
· звертатися за консультацією, методичною допомогою до вихователя-методиста, психолога тощо;
· ставити питання про заохочення своїх членів за успішну роботу;
· ;
· ;
· ставити питання про публікації матеріалів, підготовлених творчою групою.
4. Звітність
4.1. Проміжні та кінцеві результати роботи творчої групи заслуховуються на і стають основою для планування роботи в умовах експерименту.
4.2. Керівник творчої групи педагогів фіксує:
· склад групи;
· тему, над якою працює творча група;
· план (програму) роботи із зазначенням термінів;
· методичне забезпечення (перелік анкет, тестів, літератури тощо);
· ;
· ;
· досягнуті результати.
5. Алгоритм роботи творчої групи
5.1. Складання плану роботи, розподіл функцій.
5.2. Глибоке вивчення науково-педагогічної літератури з певної проблеми.
5.3. Розробка моделей, схем, рекомендацій з використанням досягнень науки.
5.4. Апробація.
5.5. Коригування.
5.6. Підготовка методичних порад.
5.7. Поширення досвіду (виступи перед педагогічними працівниками навчального закладу, висвітлення в засобах масової інформації, демонстрація, консультування, проведення семінарів-практикумів тощо).
Комментарии
Отправить комментарий